Alla inlägg under mars 2010

Av mammamarre - 31 mars 2010 15:14

Imorse  vid 9 åkte  jag och  barnen bussen in till vårdcentralen. Skulle dit med min stortjej som har  sån hosta. Den lilla har oxå hosta.  Dkotorn lyssna på lungorna, kolla halsen och öronen på den stora allt såg bra ut. lite röd på halsmandlarna. Fick hostmedecin utskrivet. Skulle hämta ut  den på apotekt men hade glömmt leg hemma.  Så min man  får hämta ut det när han åker hem från jobbet.  Sen gick vi tog en fika på ett mysigt café  medans vi vänta på bussen. Vi var hemma vid 12:30.  Nu ska jag strax börja med maten. och ikväll blir det innebandyträning.  ska försöka  städa här innan påsk.  Men vi ska inte vara hemma.  så blir ingen  storstädning.


ha en trevlig eftermidda...  

Av mammamarre - 30 mars 2010 15:21

Vi sitter ute i solen. Den värm så gott. Nä jag kolla på terrmometer så visa den 16grader ut.  Jag sitter på bron och barnen lekaer på framsidan. Det  är  så himmla skönt ute. Nu är  våren verkligen här. Idag har vi inte gjort så mycket.  Varit inne och nu är vi ute. Jga har tvätta och läst lite ur min bok medans  min minsta sov sin middagslur. Snart dags och gå in och börja med maten. Tills min kär man kommer hem.  Barnen har varit hemma idag med. Får se hur  dem mår imorron.  Måste leta fram  min minstas galonbyxor. För ovroll är för varm att ha nu nu. Så måste jag leta fram gummistövar. Vet att jag ska ha ett  par efter min stora tös nånstans.    Vi var tvungen att gå in nu för min minsta sparng ut i vägen.  Måste fixa  satket så fort snön har försvinnit på gräsmattan och en grind så jag slipper jag min minsta tös..

 

Ha en bra  dag

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards