Alla inlägg under augusti 2013

Av mammamarre - 9 augusti 2013 08:55

Oj  hela sommaren har gått jag har glömmt bort att blogga.  Får skriva lite nu då.  Första halvan av sommaren jobba.  Min syster dotter har varit  här.  Har solat  och badat umgåts med vänner. På min lediga dagar och  på semstern.  Vi har haft en kanon sommar.    Jag min familj var och tälta i 2dagar  nere  Tylösand. Dagarn hade fint vänder. Första natten i tälte värsta åskovädert andra natten värsta  blås vädert.  Annars har det varit mysigt.  Så har vi grilla med vänner, varit ut och  fiska. Jag har bara  haft 2 veckors semster men har haft ledig dagar.  Tyvärr lider denna underbara sommar mot sitt slut.  Om1½ vecka börja stora tjej i första klass. Oj vad tiden går. Den Lilla har börja på 5årsgruppen.


Nästa helg ska vi till Åland om allt  går som det ska.  Nu får jag skärpa mig börja blogga oftare..


Ska snart iväg å jobba...


 Ha en toppen dag

Ovido - Quiz & Flashcards