Alla inlägg under mars 2013

Av mammamarre - 21 mars 2013 20:25

Jag har bestämt mig för att jag ska gå ner i vikt. Så jag har bytt ut 2 mål mot sheakar. Har hållt på snart 1 vecka. Det går jättebra. Jag hoppas på bra resultat. Nu börja jag bli less på vintern. Trodde för några veckor sen att våren var på väg. Men så kom det mer snö :( dem här dagarna har de blåsigt som fan och blåsigt kallt. Jag hoppas våren kommer snart så man kan börja cykla. Igår baka jag och tjejerna bullar. Som farmor kom och smaka. Idag har jag haft besök hela dan av massa olika... Imorron får oxå besök från Örebro... Nu ska jag se tve... Ha en bra kväll alla..

Av mammamarre - 13 mars 2013 08:48

Har varit Ledig sen i lördags fram till idag.... Har varit skönt.  I lördags så  stog jag och stora tösen på loppis här hemma i Innebandy hallen.  Jag tjäna 30kr    Men stora tösen sålde leksaker för 106kr som både var hennes och syrrans  grejer.  Hon ska  med meig på  nästa loppis med.  Hon tyckte det var jätteroligt    ...  Efter loppisen Åkte vi till farmor  och farfar och grilla och fick god efterrätt   Sen hem och kolla  på Mello...  Det var en bra låt som  vann även fast äldsta tösen ville att Sean banan skulle vinna....  Sen på söndag så åkte vi in till marieberg  för att se om vi hitta väggord till köket.  För vi har måla om det... Men hitta inget... Men det vart skor till mig och stora tösen iaf och en fika.  Sen hem lämna  av stora tösen hos en kompis sen hem och greja lite.


Måndag Var jag branvakt åt C son och  äldsta tös.  Sen så umgicks vi en stund på em innan hon skulle jobba   Igår åkte jag och C plus hennes barn plus min minsta bussen till Askersund  tog en fika och gick kolla i små affärer.


Idag ska  jag jobba


 Ha en bra  dag


Av mammamarre - 3 mars 2013 23:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av mammamarre - 2 mars 2013 00:19

Ligger i sängen och måste sova men jan inte trots att jag e skittrött. Har jobbat idag. Ska jobba imorron med. Min kära man ligger här bredvid mig och snarkar som ett as... Suck knuffar jag på honom så slutar han och snarkar en kort stund. Så en as bra film i kväll. Nästan så man längtar tillbaka till ungdoms åren. Nä om man ska ta knuffa på Karln så han slutar snarkar en stund så man kanske hinner somna. De e fullmåne ute... Natti på er

Ovido - Quiz & Flashcards