Alla inlägg under april 2013

Av mammamarre - 25 april 2013 09:20

Jag jobbar och står i.  Sen har jag umgåts med familjen.   har inte  träffat mina vänner på ett tag.   Så har jag varit på partylite kväll.  Undra vad jag mer gjort ...   känns som jag har gjort mycket sen sist men nu kommer jag inte ihåg...

Nu har våren kommit till oss iaf.  Idag  och  hela helgen ska jag jobba... Igår var jag ledig. Och då var det dåligt väder.  Det är  ofta  när  jag e ledig.


Undra vad man ska göra 30april  då.


I maj e det mycket  jag fyller år  ska hinna fira mig

dop

 2 ljuspartyn...


Hur  ska  jag hinna med allt... Måste ju jobba med.... Får klona mig..  Nu  ska jag ta lite kaffe innan jobbet.


Ha en bra  dag..

Av mammamarre - 15 april 2013 09:56

I lördags var jag och stora tösen på loppis med pia och hennes svärmor.  Gick  ganska bra. Fick lite sålt iaf.  Vilket  var bra... Sen efter loppisen  jobba jag ett kort pass. Efter jobbet hem ha filmys  med familjen titta på filmen dem fem legenderana. En bra film...


Igår jobba jag hela dan. Lilla tjejen börja på ridskola igår gissa om hon e  stolt och nöjd nu... 


Nu ska jag jobba i 3 dagar  sen ledig i några  dagar...  Undra när vår värmen ska komma hit till oss.. Vill ha sol och värme nu :)


Snart dags att cykla till jobbet...  Jag har ju glömmt att tala om att jag sök till hela sverige bakar... Får vi se hur det går..


Ha en bra dag

Av mammamarre - 10 april 2013 09:00

 Jag var sjuk onsdga, torsdag och fredag hade feber och svullen i halsen låg bara på soffan.  I ferdags kväll  var jag in  till Jvc. De konstaterades att jag  hade streptockoker.. Fick  penceline.  På Lördagen kunne jag äta lite sen onsdag kvällen..  Annars har jag bara  drukickt vatten, saft, nyponsoppa  och milksahek genom sugrör.  Så  ont hade jag. 


 Men i måndags var jag 10 gånger bättre och jobbade...    Nu e jag  och barnen ensam.  Gubben e på kurs kommmer hem på  torsdag så  dagarna blir långa nu... 


 Ska  ta städa och tvätta idag...  sen  vet jag inte vad jag ska göra....



kram på er

Av mammamarre - 3 april 2013 17:48

Vakna inatt vid 4 förs som en dåre jag hade feber. Febern har gått upp ner hela dan. Jag har mest sovit . Har ont i kroppen och ont i halsen. Har integration sjuk sen jag vänta Freja... Jag hoppas det går över fort:/

Av mammamarre - 3 april 2013 17:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards