Alla inlägg under juli 2012

Av mammamarre - 18 juli 2012 10:38

Förra veckan onsdag till  fredag var vi i gbg  med vänner och deras barn.  Bodde på hotell. Var så skönt att  få sova på hotell  och äta hotell frukost.  Vi  var på naturhistoriska i gbg  och  univrseum  och Lisberg. Så gick  vi på nordstan lite och  så åkte vi ett  tåg.   Vi hade  de  det jättemysigt.  Barnen höll sams hela tiden.    A  åkte stor bergdalbanan  men det  var inte roligt alls det var läskigt. Men däremot älska hon slänggungorna..  Mamma  fick även åka lite  vuxen karuseller.  Men inte  många.  F kunne inte åka  så mycket utan vuxen.   På  slutet åkte vi stockarn  men det tyckte inte  F om för  att hon vart  blöt. så vann jag 2kg  M&M´s . Synd för mig ingen annan i familjen tyckte om dem   



Vi kom  hem sent fredag kväll. Lördag  och söndag jobba jag...


I måndags  var jag ledig då var vi ute i skogen leta svamp och  blåbär.  blåbär hitta  vi massa men ingen svamp.  Sen åkte  vi till svärisran åkte  ut och  fiska men ingen fick  vi .


Igår  var  vi ute  i skogen leta  svamp  och blåbär.  blåbär finns  det mycket  som  helst.  Pytte lite.  Men svärmor hade hitta lite.  Tänk vad  snäll  hon e..  Jag måste  ut och leta. Men tycker inte om att  gå i skogen så här års. blir nojig  och får hjärtklppningar...


Idag ska  jobba  em.. ska  don  lite  här hemma..


  ha  en underbar dag.

Av mammamarre - 10 juli 2012 07:30

Det var några veckor sen jag blogga sist. Men jag jobbar på som vanligt. Stora tösen har börja på fritids.  Hon e 6år tänk vad tiden går.  Så i höst  blir de förskoleklass  efter det blir det fritids. Jag börj undra vart  den riktiga sommaren har tagit vägen?   Min man börja semstern igår. Så nu hra barnen sommar lov... På onsdag ska vi åka ner till gbg  med  par kompisar och deras barn.  ska bli så kul  hoppas på  bra väder bara.


Min systerdotter är fortfarnde kvar  hos oss.  Så kul... Kommer   bli tomt när hon åker  hem om 3 veckor   

Jag ska  åka jobba om en liten stund så läre väl gå byta om..



men ha en bra dag..

Ovido - Quiz & Flashcards