Alla inlägg under januari 2011

Av mammamarre - 31 januari 2011 21:06

Idag ska jag  skriva om mina räddslor. Jag är ganska mörk rädd går  aldrig själv långa bitar  när det mörkt.  Sen  har jag värsta  fobin för ormar . Spindlar.  Jag e höjdrädd men tycker om åka höga karuseller.  sen   finns det inte  så mycket mer jag e  rädd  för

Av mammamarre - 31 januari 2011 21:00

idag ska jag skriva om en första träff  som jag skulle  skrivit om igår men då visste  jag inte om vad jag skulle om. Men en första  träff mellan  mig och Älsklingen.  Det  var för 6år sen.  Det börja me att  vi prata på internet och sen telefon varje dag.   JAg bodde i  Mullsjö då.  När  jag hade  höstlov   så komma  han ner hämta mig i Mullsjö. Jag  följde me han  hem. Och var hos  han  hela lovet. Jag var jättenervös.  Men sen den veckan så oskiljaktiga.. Det  var  våran första  träff. :)

Av mammamarre - 30 januari 2011 21:04

Vad får mig att  gråta?  Jo saknaden efter mamma och pappa, när jag  har bråka med nån.  Det är  väl dem sakerna som får mig att  gråta.  Inte  så mycket.  När barnen blir lessna kan jag gråta ibland me.


det är  väl de ända  som får mig att gråta


Av mammamarre - 28 januari 2011 21:39

Idag ska jag skriva om nåt som får mig att  må bra.  Det är  mycket  som  får mig bra.   Min familj  får mig  att må bra,  Min släkt, Mina vänner, att  träna  får  mig att må bra och  jobba  får mig bra för jag  trivs så himmla  bra på  min praktikplats vi  har så kul på  jobbe alla kollegor.  Sommaren få mig  att må bra oxå..  Vad  kan man skriva.  Och att  hela  min familj  får  vara  friska får mig oxå  att  må bra..


 Nu har  jag  skrivit  de...  jag e  trött orkar inte skriva mera...

Av mammamarre - 27 januari 2011 21:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av mammamarre - 26 januari 2011 22:44

Nu ska  jag  skriva om ett till ögonblick. Det var när jag  fick min första prinssesa.  Jag kommer inte ihåg så mycket av själva  förlossningen  för lustgasen var min bästa vän och ryggmärgsbedövningen  under krystvärkarna.Jag  vet att  verkan bör vid 22 på kvällen vi åkte vi 23  eller 23:30 hemmifrån och var i karlskoga vid halv 1 eller 1.  dem tog  såndär kurav och hade tens som smärtlindgrigen. Sen gick vattne jag trodde jag kissa på mig. Sen vid 3 kom kryst värkan och 06:20 är  hon ute. Det var en undebar uppleves. Men det här ögonblick hände för det  första ögonblicket  jag  skrev om.


Visst var de et ögonblick när andra prissesan föddes me

Av mammamarre - 25 januari 2011 22:06

Det har blivit  ett nytt år.   Jag har jobbat och jobbat. Vabat en del.  Haft tjej kväll med tjejerna på jobbet.  varit på 2 barnkalas.  Varit hos svärföräldrana och ätit tredondags kalkon.   Barngympan har börja. Knatteinnebandyen har börja.  Min innebandy  har  börja  men  jag hinner  inte spela  eftersom träning börjar kvartöver 5 jag hemma förrän  halv 6.  I helgen har jag innebandymatch och sen på kvällen  lagfest på kvällen. Nåt mer som hänt. Jo vi går på gi diet  går ganska bra. hmm undra om de hänt nåt mer.  Jo fått en ny katt som heter Kalle.  Det var  svågers familjs katt  men dem ska  flytta  så vi tog över honom. Fundera om  det är nåt  mer.


inte  som jag kan komma på.

Av mammamarre - 24 januari 2011 15:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards