Direktlänk till inlägg 13 april 2014

pappadagarna

Av mammamarre - 13 april 2014 17:22

Nu e Älsklingens Pappa dagar slut. Han börjar jobba imorron. Tjejerna har påsklov. Så vi andra tar sovmorgon imorron när pappa kliver upp   .  Storatösen åker till farmor och farfar imorron och sover där med stora kusin.   Så då blir de bara jag, mellerstatösen och lillebror hemma. Får  vi se vad vi  hittar på då. Kanske tar en promenad  in till Åsbro.


Idag har vi städat och varit  till Prinsens Gudföräldrar   Mellersta tösen och pappa  har varit på ridskolan. Dem är snart hemma.


Igår var vi på krutcupen och kolla  bilarna som körde. Sen var vi och handla.  Sen blev det grillat med svärfar.

Jag la mig sov  vid 20 då jag mådde skit dåligt.  


I Fredags så var jag, Älsklingen, svärmor, Mellersta tösen och lillebror in  till Marieberg. Jag handla mig lite kläder och en mascara.  Tjejerna  fick  ett par byxor var  av farmor. Så vart det en fika. 


Sen hem och hämta storasyster på skolan. Sen upp till svärisarn för att måla klart  våran möbel. Sen hem. Sen åkte pappa och stora tösen på ridskolan.  Sen vart det middag  framör Lets dance  och sen fredags mys och hela familjen somna i soffan :)


 Ikväll blir  det film mys med stora tjejerna.


Ha en trevlig kväll

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 6 augusti 2014 22:14

idag har det varit tråkväder. Nä vi vakna  regna det.  Vi åt  frukost. Tjejerna lekt lite på Fs rum. Sen pyssla  vi i deras pyssel böcker. F med  bokstäver, skrivning och läsning i sin. A  först sin mattepyssel bok.  Sen en som  det lite allt möjligt...

Av mammamarre - 5 augusti 2014 21:34

Jag har inte blogga på länge. Hänt  mycket  sedan sist.  Vår äldsta dotter fyllt 8år. Hela sommarlovet  har gått nästan. Har  blivit mycket sol  och bad. Mormor och morfar  var här i början av  sommar lovet.  Vi var  upp en sväng till dem oxå samma  ...

Av mammamarre - 2 juni 2014 22:25

Oj oj. Jag har glömt att blogga här. Dagarna bara flyger iväg som 3 barns mamma.  Gå  fram och tillbaka lämna minsta tösen på dagis.  Så hinna göra lite här hemma. Sen i väg på diverse  aktiviteter.  Det är i kyrkan och ridskola 2 gånger i veckan. Um...

Ovido - Quiz & Flashcards