Alla inlägg den 10 april 2014

Av mammamarre - 10 april 2014 22:14

Nu e lilleplutt 2 veckor gammal.  Han växer så det knakar.  Han är väldigt snäll bebis.  Sover bra på nätterna vilket jag e glad för.   Han blir så ompysslad av sina storesystrar. Dem är med byter blöja  och matar han. Jag varvar   med ammning och ersättning.  För annars bli  han inte helt nöjd vår prins. Idag ficka han  bada för första gången.  Han fick bada i badkaret  med pappa och systrana   . Vilket  han var tyckte var jätteskönt.  Snart har älsklingen varit hemma sina dagar. Han börja jobba på måndag. Vi  andra i familjen  tar påsklov nästa  vecka.  För då är det skollov. Så vi tar sovmorgon när pappa  måste kliva upp.   Men inte för att mina töser sover längre på morgon när det är lov  .


Idag fäste lillplutt blicken på mig  . Här  hemma kallar vi han Lillebror.

Livet som 3 barns mamma är toppen.  Det är ända som saknas nu är få flytta till huset.   Så e allt på top.


Nästa vecka kommer även min systerdotter och systerson ner och hälsar på dem. Det ska bli  kul att  få träffa  dem  har inte sett dem sen  i Augusti.


Är det nån som  läser denna blogg.. Ska  börja  bli bättre på att skriva.



 God natt alla läsare

Ovido - Quiz & Flashcards