Alla inlägg under september 2013

Av mammamarre - 16 september 2013 08:45

Nu  närmar sig våran  utlands semster till Kos i  Grekland med stormsteg    Imorron natt åker vi hem ifrån.   Jag  e lite nervös in för flygningen. Flög sist 05 då bara jag och älsklingen. Nu ska barnen  me oxå. Dem verkar inte  vara ett  dugg nervösa. Det är  bara mamma som är   Jag tycker  det är lite läskigt  när  man lyfter. Men får absolut  inte visa det för  min barn.

 

Jag  packa nästan  färdigt  deras väska igår. Min man tycker  att jag börja tidigt.  Min kläder  har jag lagt fram ska  packa  dem  ikväll. ska bli skönt att komma till värmen  . Till barnens stora förtjusing så e det gratis  glass   Så  har vi ett stort vattenland på hotellet.

 

    Vårat hotell   

Av mammamarre - 3 september 2013 10:32

Har hänt lite sen jag skrev sist.  innan sommarlovets slut. så var vi  väge på bröllop till Åland.  Min syster och Kaj  gifte sig.   Det var roligt att åka på bröllop  dels  hade  jag inte träffa min syster på 2 år  och inte min syster son sen i julas.  Sen fick  jag ju träffa min kusin som  jag inte träffat på flera år. Det var oxå jätteroligt och en massa annat folk  från Hudik som jag inte träffa på ett tag.   Det var en trevlig helg.   Min syster  var så vacker  och  det var alla   brudtärnorna och bestman och  Marsalken eller  vad det  heter.    God mat och tårta var  det.  Tack  kära  syster för  att vi fick komma.



Sen  när den helgen var över så börja våran äldsta dotter i klass 1 tänk vad åren går. tycket det  var nyss hon  var bebis  men icke.  Nu har hon gått i 1an i några veckor  och trivs  som fisken i vattenet.  


Min yngsta går i 5års gruppen på dagis. Mina barn har blivit så stora.



 Jag är  nu arbestlös    saknar mitt jobb....


Om 15  dagar åker vi utomlands  hela familjen ska bli så skönt  


Ha en toppen dag alla

Av mammamarre - 3 september 2013 10:32

Har hänt lite sen jag skrev sist.  innan sommarlovets slut. så var vi  väge på bröllop till Åland.  Min syster och Kaj  gifte sig.   Det var roligt att åka på bröllop  dels  hade  jag inte träffa min syster på 2 år  och inte min syster son sen i julas.  Sen fick  jag ju träffa min kusin som  jag inte träffat på flera år. Det var oxå jätteroligt och en massa annat folk  från Hudik som jag inte träffa på ett tag.   Det var en trevlig helg.   Min syster  var så vacker  och  det var alla   brudtärnorna och bestman och  Marsalken eller  vad det  heter.    God mat och tårta var  det.  Tack  kära  syster för  att vi fick komma.



Sen  när den helgen var över så börja våran äldsta dotter i klass 1 tänk vad åren går. tycket det  var nyss hon  var bebis  men icke.  Nu har hon gått i 1an i några veckor  och trivs  som fisken i vattenet.  


Min yngsta går i 5års gruppen på dagis. Mina barn har blivit så stora.



 Jag är  nu arbestlös    saknar mitt jobb....


Om 15  dagar åker vi utomlands  hela familjen ska bli så skönt  


Ha en toppen dag alla

Ovido - Quiz & Flashcards