Alla inlägg under november 2011

Av mammamarre - 15 november 2011 20:37

Nu var det så längesen jag blogga.  Men det har  rulla  på som vanligt. med parktik  och dagis för  barnen. På  höstlovet  hade A  en  höstlovs cup en halv dag med  innebandy.  Knattarna  var  jätteduktiga. Alla  lag fick guldmedalj.  Det  var  bara  3 lag med.


I fredags  var  vi hemma   för  A  hade feber och hosta lika så  på lördag me.  Men  söndag var  hon feberfri.


Igår  gick de på dagis.  Natten  till  idag  fick F  falskkrupp  så idag var  vi hemma  eller hemma  hos  farmor  eftersom dem höll på med  dem  nya  fönstrena här  hemma. När  vi  var  hos  farmor så upptäckte  jag en svinkoppa på henne men bara en än så länge men de läre  väl komma   fler.  Så nu  blir vara  hemma  ett atg. Fast imorron är älsklingen hemma. Sen jag hemma  torsdag och fredag.


ha en bra kväll alla

Av mammamarre - 1 november 2011 11:04

Idag firar jag och Älsklingen 7år tillsammans. Det har gått 7 underbara år sen vi träffas första gången.  Jag har älskat han sen första dagen.  Älskar  han  och barnen över allt annat här i världen.  Tänk vad 7år  går fort. Vi har hunnit med mycket på dem 7åren. fått 2 undebara barn,Förlovat oss och gift oss   När jag träffa min älsklingen var de  den bästa  dagen i mitt  liv förutom när vi fick barn  och  gifte oss och blev man och hustru.



Älskar  dig min kära man över allt  annat

Ovido - Quiz & Flashcards