Alla inlägg under maj 2013

Av mammamarre - 22 maj 2013 15:48

Jag blivit ett år äldre så nu e man man 32 år... Oj oj vad tiden går. Men jag säger 20+ om man frågar mig     Sen har vi varit sjuka...   så  det vart inte mycket till firande i år.  Så jobbar jag...  Men nu har jag varit ledig många dagar.


Idag har jag haft Cs  busfrön  här...  Det har gått  bra men jag vart slut i huvudet     Ska  till Marieberg och handla skor sen när älsklingen har sluta...


Så ska vi flytta  i höst å jag e så glad     Snart fyller  min stor tös 7år...  så de ska bakas  och  handlas presenter.  Ska  var släktkalas och  barn kalas. Så ska hon hoppas  sin första hopptävling på ridskolan Och så  slutar hon 6års snart. tänk var tiden går var tar den vägen tro? 


ha en trevlig dag


Ovido - Quiz & Flashcards