Alla inlägg under september 2011

Av mammamarre - 16 september 2011 09:50

Igår  var jag på innebandy min först  träning  denna  säsong  börja  förra torsdagen men  då  var jag  förkyld  och  kunne  inte vara  med.  Det  var  så roligt att  börja  träna. Vart riktigt  sugen att  spela   tränings  match.  I söndag  start  jag   småbarnsgympan. Oxå  riktigt  skoj. 


Jag trivs  jättebar på min praktikplats. Jättebra  handledare och  personal :)

igår  var  jag hemma å vab.  A har  sån hosta..  Men verka lite  piggare  idag.


ikväll  har  jag ljusparty.


 ha  en bra  dag alla


Av mammamarre - 16 september 2011 09:50

Igår  var jag på innebandy min först  träning  denna  säsong  börja  förra torsdagen men  då  var jag  förkyld  och  kunne  inte vara  med.  Det  var  så roligt att  börja  träna. Vart riktigt  sugen att  spela   tränings  match.  I söndag  start  jag   småbarnsgympan. Oxå  riktigt  skoj. 


Jag trivs  jättebar på min praktikplats. Jättebra  handledare och  personal :)

igår  var  jag hemma å vab.  A har  sån hosta..  Men verka lite  piggare  idag.


ikväll  har  jag ljusparty.


 ha  en bra  dag alla


Av mammamarre - 16 september 2011 09:50

Igår  var jag på innebandy min först  träning  denna  säsong  börja  förra torsdagen men  då  var jag  förkyld  och  kunne  inte vara  med.  Det  var  så roligt att  börja  träna. Vart riktigt  sugen att  spela   tränings  match.  I söndag  start  jag   småbarnsgympan. Oxå  riktigt  skoj. 


Jag trivs  jättebar på min praktikplats. Jättebra  handledare och  personal :)

igår  var  jag hemma å vab.  A har  sån hosta..  Men verka lite  piggare  idag.


ikväll  har  jag ljusparty.


 ha  en bra  dag alla


Av mammamarre - 16 september 2011 09:50

Igår  var jag på innebandy min först  träning  denna  säsong  börja  förra torsdagen men  då  var jag  förkyld  och  kunne  inte vara  med.  Det  var  så roligt att  börja  träna. Vart riktigt  sugen att  spela   tränings  match.  I söndag  start  jag   småbarnsgympan. Oxå  riktigt  skoj. 


Jag trivs  jättebar på min praktikplats. Jättebra  handledare och  personal :)

igår  var  jag hemma å vab.  A har  sån hosta..  Men verka lite  piggare  idag.


ikväll  har  jag ljusparty.


 ha  en bra  dag alla


Av mammamarre - 8 september 2011 09:49

Jag e ju inne  i Fas  3  så jag måste  var på  nåt ställe  och har arbetspraktik/arbetsträning. Vilket jag tycker  är  kul..  Det  inte kul att  sitta  hemma  hela dagarna. Jag börja på J&M´s kiosk i måndags.  Jag trivs  redan skitbra där.  Så  snäll  och Rolig  personal.  Jag vill  inte  att  de  ska bli  helg redan  veckan har gått alldels  för fort.  Jag  kommer  gå längt  till  måndag  hela  helgen.

 

Idag börjar  jag senar  ska till tandläkaren med minsta tösen.   Svärmor är  så  snäll  skjutsar  oss.  Jag har  världens bästa  svärmor :)

 

Ha en bra  dag alla

Yes

Av mammamarre - 2 september 2011 07:43

Jag fick min arbetspraktik där  jag ville. Jag e  så glad :)  Börjar på  måndag.  Min Handledare  ska  ringa  idag.   Jag längtar  så.  Bara  jag inte  bli  sjuk. Känner  mig halv krasslig  idag.  Men  hoppas  de  går  förbi.


Idag  ska  jag till  Laxå  hämta  min  pissetofflor Och  träffa  gammla  arbetskamrater  en sväng.



Have a nice day

Av mammamarre - 1 september 2011 18:42

mån- till  idag hade  älsklingen semster. Vi tog de ganska lungt.   Har  varit ute och övingskört lite. Går ganska bra. Det bara  teorin  som e lite  jobbig.  I onsdag  var  jag kolla  på ett  ställe jag kanske ska ha  få ha min praktik.  Jag  går hemma  hoppas  dem vill ha  mig där.  Är  så tråkigt att  gå  hemma. Man har inget att  göra  mer  än att söka  jobba plugga teori.  Jag hoppas  dem hör  av  sig snart.


Idag  har vi börja  med gi. Nu ska jag gå  ner  i vikt.  Slut med  söt saker.


Imorron ska  jag ner  de till Laxå en sväng.



sitter  håller  tummarna..


ha  en bra kväll

Ovido - Quiz & Flashcards