Alla inlägg den 16 april 2014

Av mammamarre - 16 april 2014 09:57

Nu har delar av påsklovet gått..  Barnen har turas om att sova hos farmor med kusiner. Måndag till tisdag sov stora tjejen och stora kusinen hos farmor. Igår sov lilla tjejen och små kusinenerna  hos farmor.  Fast små kusinerna är inte  som lilla tösen är minder än dem.   Lillebror  han har fått varit hemma  med mamma och pappa  han är  för liten ännu.  Han blir 3 veckor idag   vår lilla prins. Tiden går fort.  han äter och växer.  Han e så lik  sin största syster och sin pappa    Han   börja fästa blicken när han var 16 dagar.  Han sover   ganska bra på nätterna.  Jag ammar lite  och han äter flaska  för att bli  nöjd.  Men huvudsaken är att han blir mätt och växer tycker jag.


Imorron kommer  dem riktigt stora kusinenerna och hälsar på oss över påsk ska bli så kul.  Nu ska jag  dricka  mitt kaffe och väntar på att ams  ska ringa mig. 


 Ha en trevlig dag 

Ovido - Quiz & Flashcards