Alla inlägg den 2 juli 2010

Av mammamarre - 2 juli 2010 23:08

Har haft en super härlig dag idag... På fm var  M och hennes söner här och lekte. Det var riktigt kul  har inte träffa henne sen i vintras..  Barnen lekte  vi drack kaffe. Jag gjorde plättar  till  barnen och hallon paj till efterrätt. var supergott.. 


Sen när  dem åkte  hem så sov lillskrutta middag.  Jag och stora prinsessan bada i poolen men jag  doppa mest  benen.  Sen  satt vi oss i solen och  sola. Jag läste medans  hon lekte.  Forsatte   med de medans  barnen lekte när skruttan  vakan.


Sen  när Älsklingen kom hem åkte  vi till lerbäck på aktion. ropa in  några lådor. sen åka  leta min cykel  som hade  försvunnit från dagis. Hitta  den inte.


Åkte hem  och bad  i poolen sen så grilla  med  svärisarna.   Sen tvär slockan ungarna  vid halv 9-9 tiden.  Sen  satt  jag mig vid datan.  skrev att  min cykel var borta. Min vän hade  sett  den hon kom  och  hämta mig vi åkte och kolla  om de var den och de var de kärran till  cykeln  var totalt förstörd.  storatösen kommer  och bli så lessen hon bruka ju sitta i  den när  vi cyklar till dagis. Måste köpa ny... Är  de nån som har  en att sälja?


Nu ska jag snart sova  väntar 4 dagars jobb nu  framöver onsdag e jag ledig  igen..


Ha en   bra helg alla  själv ska  jag jobba  11- 21  båda  dagarna.. Medans  barn, man och svärisna åker och  badar imorron lite  avis

Ovido - Quiz & Flashcards