Direktlänk till inlägg 8 juni 2011

måndag, tisdag och onsdag

Av mammamarre - 8 juni 2011 21:02

i måndags var det sveriges nationaldag.  Då kom M och N hit och hälsa på oss. A fick pengar i present av dem. Som vi tackar så mycket för. Vi fika och barnen lekte. Sen ringde C och ville  att vi skulle  följa me henne och barnen till tibon och bada. Så vi gjorde de. Jag, min stora tös, garnntösen, M och N. Flickorna plaska vid strand kanten. M och C bada men inte jag  eftersom jag hade lite ont i halsen. Men lyckas bränna mig på ryggen. Sen  åkat M och N hem. Vi gick hem. På kvällen kom svärisran  fika.


Igår  var barnen på  dagis och jag var på ams och till en vän och drack kaffe.Sen tog  vi de lungt  hemma. Min vän Pia kom och hälsa på. Sen när hon åkte hem laga jag mat. Lilla F  somna på köksmattan hon var sur på mig låg där sura tills hon soman. Älsklingen jobba över var hemma  starx efter 19.


Idag har  barnen varit på dagis  jag har bara  tagit de lungt plockat undan lite  somna på soffan. När jag hade hämta  barnen darck vi lite saft och åt kex. Sen  kom älsklingen hem.  Vi åt  mat. F  bada. Sen kom svärfar  och fika


Nu e vi ledig till måndag


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 6 augusti 2014 22:14

idag har det varit tråkväder. Nä vi vakna  regna det.  Vi åt  frukost. Tjejerna lekt lite på Fs rum. Sen pyssla  vi i deras pyssel böcker. F med  bokstäver, skrivning och läsning i sin. A  först sin mattepyssel bok.  Sen en som  det lite allt möjligt...

Av mammamarre - 5 augusti 2014 21:34

Jag har inte blogga på länge. Hänt  mycket  sedan sist.  Vår äldsta dotter fyllt 8år. Hela sommarlovet  har gått nästan. Har  blivit mycket sol  och bad. Mormor och morfar  var här i början av  sommar lovet.  Vi var  upp en sväng till dem oxå samma  ...

Av mammamarre - 2 juni 2014 22:25

Oj oj. Jag har glömt att blogga här. Dagarna bara flyger iväg som 3 barns mamma.  Gå  fram och tillbaka lämna minsta tösen på dagis.  Så hinna göra lite här hemma. Sen i väg på diverse  aktiviteter.  Det är i kyrkan och ridskola 2 gånger i veckan. Um...

Ovido - Quiz & Flashcards