Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

Hamna i en svacka

Av mammamarre - 16 juni 2011 15:31

Jag har  hamna i en svacka. Är inte  lika glad som jag bruka vara.  Jag är ju kännd  för att var en sprallig och alltid gald  tjej.  Men det handlar mest om jobbe.  Jag kommer nog inte  få komma  tillbaka  ....  Jag vet att det  finns andra jobb.  Men   jag  hade  så himmla bra arbetskamrater där och stor trivdes  där. Jag har varit  på de stället  sen augusti förra året. För  de var jag på ett ställ  där   dem hacka på mig hela tiden. Jag  e så himmla  rädd  de ska bli  så när  jag hamnar på  ett nytt  ställe.  Sen  saknar  jag min   släktingar as mycket.  Hoppas  det  blir ljusar  snart.  Jag hoppas  att  mina vänner  finns  här  stöttar  mig fast  jag inte på top just nu. För de nu  jag behöver  er mest.


Jag har jättetråkigt på veckorna.  Jag  vill inte lasta nån. Skulle bara helst vilja krypa ner under täcket sova hela dagarna.  Men jag har ju min älskade barn och min älskade man.


Suck

 
 
Mirre

Mirre

16 juni 2011 18:35

Åh vad tråkigt att du inte får komma tillbaka Marre.. Så typiskt! Det är jobbigt när man är hemma hela tiden, jag vet. Men tappa inte hoppet. Detta jobb har gett dig nya erfarenheter och du kan din sak nu. Tro bara på dig själv när du möter de framtida arbetsgivarna (intervjuer och dylikt). Att vara arbetslös kan ge en nya idéer med livet oxå. Passa på att göra sådant som du tycker om. Annars får du testa något helt nytt. Kram!

http://www.homephoto.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 6 augusti 2014 22:14

idag har det varit tråkväder. Nä vi vakna  regna det.  Vi åt  frukost. Tjejerna lekt lite på Fs rum. Sen pyssla  vi i deras pyssel böcker. F med  bokstäver, skrivning och läsning i sin. A  först sin mattepyssel bok.  Sen en som  det lite allt möjligt...

Av mammamarre - 5 augusti 2014 21:34

Jag har inte blogga på länge. Hänt  mycket  sedan sist.  Vår äldsta dotter fyllt 8år. Hela sommarlovet  har gått nästan. Har  blivit mycket sol  och bad. Mormor och morfar  var här i början av  sommar lovet.  Vi var  upp en sväng till dem oxå samma  ...

Av mammamarre - 2 juni 2014 22:25

Oj oj. Jag har glömt att blogga här. Dagarna bara flyger iväg som 3 barns mamma.  Gå  fram och tillbaka lämna minsta tösen på dagis.  Så hinna göra lite här hemma. Sen i väg på diverse  aktiviteter.  Det är i kyrkan och ridskola 2 gånger i veckan. Um...

Ovido - Quiz & Flashcards