Direktlänk till inlägg 3 december 2011

Inte på länge

Av mammamarre - 3 december 2011 15:18

Jag  har  inte  blogga  på  ett  tag. Förra  fredagen kom  min systerdotter hit  för att  vara  barnvakt åt  sina  små kusiner. Jag  jobba  och  Linus  var i Gbg.  Jag hade  inte sett min  älskade  systerdotter på 2år.   Hon Var även  barnvakt förra  lördagen när  jag jobbade  och linus  var  på väg hem  från gbg.  På  fredag kväll  när  jag sluta  jobbet  hade jag och min systerdotter  skit kul  prata  om gammla  minnen  när  dem  var  små hon och hennes  bror.


På lördag kväll  så  spela  spel och hade  de  trevligt.  På söndag  jobba  och hade sen hade  jag barngympa. Sen  hade  vi  kalas  för Linus som fyllde på fredagan. Vi åt smörgåstårta  och hallonmouuse tårta.  På  måndan och tisdan var  jag ledig.  Jag och barnen umgicks  med  min systerdotter.  På onsdag  skulle  hon åkt hem men vi missa tåget. klantiga vi  som inte kom iväg  i tid. så hon blev här till torsdag.  Men  deta var  så roligt  att  ha  henne  här.


Igår var  vi hus och  djurvakt  till  svärisarna.  Idag så har A innebandy träning jag ska   snart  koka  ris.  Sen  ska vi på  3års kalas.


Ha en  bra  dag alla 



kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 6 augusti 2014 22:14

idag har det varit tråkväder. Nä vi vakna  regna det.  Vi åt  frukost. Tjejerna lekt lite på Fs rum. Sen pyssla  vi i deras pyssel böcker. F med  bokstäver, skrivning och läsning i sin. A  först sin mattepyssel bok.  Sen en som  det lite allt möjligt...

Av mammamarre - 5 augusti 2014 21:34

Jag har inte blogga på länge. Hänt  mycket  sedan sist.  Vår äldsta dotter fyllt 8år. Hela sommarlovet  har gått nästan. Har  blivit mycket sol  och bad. Mormor och morfar  var här i början av  sommar lovet.  Vi var  upp en sväng till dem oxå samma  ...

Av mammamarre - 2 juni 2014 22:25

Oj oj. Jag har glömt att blogga här. Dagarna bara flyger iväg som 3 barns mamma.  Gå  fram och tillbaka lämna minsta tösen på dagis.  Så hinna göra lite här hemma. Sen i väg på diverse  aktiviteter.  Det är i kyrkan och ridskola 2 gånger i veckan. Um...

Ovido - Quiz & Flashcards