Alla inlägg den 1 maj 2011

Av mammamarre - 1 maj 2011 22:40

Idag på fm var  vi på marknad i Godegård.  Vi handla inte  så mycket. Mest kul att gå titta...  Barnen åkte  karusell. Sen på em  så var  vi på  vår innebandy föringings avslutning. Där alla  lag  fick medalj och dem hade lite aktiviteter hoppborg, chokladhjulet, fiskdamm, fika och ponny ridning. Tjejerna red för  första gången dem tyckte  de var jättekul...   Dem  har  varit  så rädd  förut...


Nu ska jag sova,... imorron blir  man gammal

Av mammamarre - 1 maj 2011 09:26

igår  hade vi kalas  för mig..    Jag bjöd på smörgåstårta och vanlig tårta...  Det  var svärföräldrana, Älsklingens bror och älsklingens moster och hennes  sambo...  Dem andra   kunnde inte  komma... jag  fick  pengar och blommor  och en tavla med  tjejern  som en konststudent  har måla. måla  av deras fot.. snacka om bra  målat..


jag blev  jätteglad  för  den...


 nu  ska  jag gör  mig klar

Ovido - Quiz & Flashcards