Alla inlägg den 27 juli 2011

Av mammamarre - 27 juli 2011 20:53

Måndag  så städa vi av lite på förmiddan. Så ringde min älskade syster. Gissa om jag blev förvånad.  Sen åkte vi storhandla. Efter  det åkte  jag  och  barnen  till C och barnen för att  gratta E som har fyllt 4år.   Efter någar timmar kom älsklingen och hämat oss.


Igår  var vi hos familjen Ramqvist  hela dan.  Vi hade tacosmys  på kvällen.. Riktigt trevligt.


Idag har vi  varit i Västerås för jag har  varit modell för  en dag. Det  var jättekul.

Sen när vi kom hem tog vi årets första dopp i sjön. skamligt.


Trevlig kväll.

Av mammamarre - 27 juli 2011 20:35

Förra veckan på tisdagen åkte vi till Norrland för  att hälsa på .   På onsdagen var vi  på Järvzoo med mormor. Var jättemysigt. Fick lite regn på oss. Men det  var inte  så farligt.  Fick se nästan alla djur. var någar  djur art  vi inte såg. Efter vi hade varit där  så åkte vi till mormor och morfars stuga och åt middag de blev  grillat.  Så  sov  vi i stugan.


 På trosdagen åkte  vi hem till mormor och morfars hus.   Åt lunch. sen vart de  in till stan kika på lite affärer. Hitta ett par  springar skor och ett par byxor till min man. Sen gick vi på skutan  och fika på skulle träffa  kusin Robin. Sen  gick vi på stan en stund till. Sen åkte  hem till moromor och morfar och åt mat och efterrätt jordgubbar å glass.


På fredag åkte  mormor och morfar och morbro Danne   bort.  Vi åkte till buspaltset, sen till  Dollarstore, sen coop. sen hälsa vi på solvige och kusin Robi. Sen hem till mormor och morfra och laga mat  till oss.


På lördag morron åkte  vi hem.  På hemvägen  stanna vi åt  och sen när  vi var i örebro stann vi på mariberg  för att  handla  lite. Sen hem och gör mig i ording. för att åka på party.


Söndag låg jag bakis. På eftermiddan åkte  vi till Familjen Ramqvist. 


Det var den veckan

Ovido - Quiz & Flashcards