Direktlänk till inlägg 21 juni 2012

Underbar helg i norrland

Av mammamarre - 21 juni 2012 07:08

 Helgen som var  tillbringa  vi upp i norr i Glada Hudik.  Min  kära hemstad.  Vi åkte upp på torsdag kväll...  Har inte varit där sen i januari. Det var min bror  som tog studenten i fredags.  Hade  en trevlig dag och kväll då. Me massa  roligt folk. Kom inte säng  förän  3 på lördag morron. Klev upp före 9 på lördag  för  vi skulle åka  upp till sundsvall och gratta  barnens kusin som oxå hade   tagit student  veckan  innan. Vi hade trevligt med  kusinerna och  Mia.. Sen  vart vi bjudna på thai mat mums. Sen tillbaka  till Hudik för att  titta på  balen.  Tjejerna  tyckte alla tjejers balkläningart var jättefina.  Sen åkte  vi hälsa på tant S och sen hem till mormor och morfar och åt pizza.


Sen  blev det tyvärr söndag då vi var tvugma att åka hem för  vi skulle  jobba.. Vi stanna  till  hos min kusin som jag inte hade  träffa på flera år.  Hade  en sån underbar helg   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 6 augusti 2014 22:14

idag har det varit tråkväder. Nä vi vakna  regna det.  Vi åt  frukost. Tjejerna lekt lite på Fs rum. Sen pyssla  vi i deras pyssel böcker. F med  bokstäver, skrivning och läsning i sin. A  först sin mattepyssel bok.  Sen en som  det lite allt möjligt...

Av mammamarre - 5 augusti 2014 21:34

Jag har inte blogga på länge. Hänt  mycket  sedan sist.  Vår äldsta dotter fyllt 8år. Hela sommarlovet  har gått nästan. Har  blivit mycket sol  och bad. Mormor och morfar  var här i början av  sommar lovet.  Vi var  upp en sväng till dem oxå samma  ...

Av mammamarre - 2 juni 2014 22:25

Oj oj. Jag har glömt att blogga här. Dagarna bara flyger iväg som 3 barns mamma.  Gå  fram och tillbaka lämna minsta tösen på dagis.  Så hinna göra lite här hemma. Sen i väg på diverse  aktiviteter.  Det är i kyrkan och ridskola 2 gånger i veckan. Um...

Ovido - Quiz & Flashcards