Direktlänk till inlägg 21 juni 2012

snart midsommar

Av mammamarre - 21 juni 2012 07:18

Imorron e  de midsommar. Jag ae inte ledig men jobbar kort dag    Jag trivs på  jobbet...   Har jobba måndasg tisdag ledig ogår jobba idag, imorron och på söndag.   Imorron efter jobbet ska  vi till svärisarn och äta  sill.  På kvällen kommer det vänner  hit.  ska  bli  så trevligt  så...  Idag e jag seg på morron har sovit dåligt  inatt.   Snart  dags  att cykla å lämna barnen på dagis.  Var  på f-möte  igår infö blivande 6åringar.. Tänk mammas  stora tjej ska börja förskoleklass.. Så spännade... 


Vad har hänt mer i veckan då träffa  en kompis igår. F har tagit saxen och  klippt sig kort  hårig. Kusin  fick snygga till det  och så gick hon loss på syrran  hår med.  så kusin  fick fixa de med. suck.. Men de växer ut snart igen.. Men lite  tråkigt  hade ju inte  tänkt  klippa  dem så kort hårig.   F har kortas A har till  axlarna... Igår kväll grät F  för  hon inte kunne sätta upp tofs.


Ha en toppen dag och Glad midsommar mina vänner

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 6 augusti 2014 22:14

idag har det varit tråkväder. Nä vi vakna  regna det.  Vi åt  frukost. Tjejerna lekt lite på Fs rum. Sen pyssla  vi i deras pyssel böcker. F med  bokstäver, skrivning och läsning i sin. A  först sin mattepyssel bok.  Sen en som  det lite allt möjligt...

Av mammamarre - 5 augusti 2014 21:34

Jag har inte blogga på länge. Hänt  mycket  sedan sist.  Vår äldsta dotter fyllt 8år. Hela sommarlovet  har gått nästan. Har  blivit mycket sol  och bad. Mormor och morfar  var här i början av  sommar lovet.  Vi var  upp en sväng till dem oxå samma  ...

Av mammamarre - 2 juni 2014 22:25

Oj oj. Jag har glömt att blogga här. Dagarna bara flyger iväg som 3 barns mamma.  Gå  fram och tillbaka lämna minsta tösen på dagis.  Så hinna göra lite här hemma. Sen i väg på diverse  aktiviteter.  Det är i kyrkan och ridskola 2 gånger i veckan. Um...

Ovido - Quiz & Flashcards