Alla inlägg under september 2012

Av mammamarre - 4 september 2012 09:48

Det var längesen jag blogga dags att skriva lite hänt mycket sen sist.  Min älskade  systerdotter åkte hem i slutet av juli.   Men förhoppningsvis kommer  hon ner  snart igen.  Min storatös  har börja på 6års  hon storm trivs.  Tänk vad  tiden går...  Min minsta tös har börjat på storbarnsavdelningen på dagis.. Jag har inga småbarn längre åren  går... 

Jag  jobbar på som vanligt på macken.  Har  varit på partylite konferans i örebro. Men det snart  1 månad sen. Men det var ju ett  tag sen jag blogga..  Sen har  jag, svärmor och en vän till mig varit till ullared och shoppa..


Jag håller på försöka gå ner vikt med...  Hoppas jag lyckas bra...    Jobbar idag sen e jag ledig fram till måndag.. Ska bli skönt  faktist...  Undra vad jag ska hitta på under mina ledig  dagar... Har lite att  göra här hemma.. Sen till  marieberg en sväng och till Örebro en sväng..   Sen bara vara hemma .. 


 Nu e de  snart dags att  cykla lämmna  den minsta på dagis...  den stora  var vi och lämna  imorse...


Ha en  bra dag alla... hoppas de nån som läser...



Ovido - Quiz & Flashcards