Alla inlägg den 31 januari 2012

Av mammamarre - 31 januari 2012 09:35

I fredags var jag ledig på fm.  Fick en tid på Askersunds vc  för  barnen. Det  visa sig att  det var svinkoppor. Så dem fick pencelin ut skrivet.  Läkarn sa att  efter 3 dagar med pencelin kunne  dem  gå till  dagis. Bra tänkte jag.


Men sen prata jag med vän vars  barn har haft det några gånger. Hon sa när hon hade varit kontkat med läkare om svinkoppor. Så var man  tvungen var hemma tills  dem  hade läkt även fast man  gick på pencelin.  Sen ska man byta handukar, sängkläder varje dag.  Jag har tvätt  upp över öronen. kommer inte till  botten nån gång. Hoppas  på att dem  blir bättre snart.  Men vi blir hemma  hela veckan.


I fredags var vi även och klippte tjejern me. Sen jobba jag em.


 Nu börja  stor bli förkyld  oxå plus svinkoppor. *suck*


Ha en bra dag alla

Ovido - Quiz & Flashcards