Alla inlägg den 13 april 2012

Av mammamarre - 13 april 2012 11:58

Denna fredag är den segast Fredag på länge...  Jag har varit hemma hela veckan med  en sjuk F. Men på måndga ska dem på dagis igen. Har typ suttit vid  datan hel fm.. Undra om man ska göra nån nytta innan gubben kommer hem.  Barnen vill äta pizza till middag.. hmm Få höra vad gubben tycker.. Undra om vi ska åka handla nåt när han kommer hem?  Suttit  hemma hela veckan.. Börja bli tråkigt   Ska till jobbet en  sväng sen...   Sen e det Ridskola för den stora bruttan...  Fy fan vad  jag hatar körkorts teori. blä... Köra är roligt. Men att  få in teorin i huvudet är en annan femma...  Trodde jag kunne  de mest men tjii fick jag  gjorde  teortiprovet på datan fick underkännt... Trodde jag hade lärt mig nåt av allt jag hade plugga men icke icke...  få se om jag kan nöta lite mer  sen...


imorron jobba hela dan.  Barnen ska sova hos framor och farfar... Vad ska vi hitta på då... Jag slutar ju sent...  Typiskt... 


Nä  nu ska jag gör nåt vettigt...


 ha en bra  dag

Ovido - Quiz & Flashcards