Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

Jul och Ny år

Av mammamarre - 7 januari 2013 18:24

Det var längesen jag blogga nu.  Har haft fullt upp. har jobbat och förbertt inför julen. Jul  fira  vi upp  i norrland   Åkte  upp den 22 då vi åkte till Njurunda för att vara hos min bror  och hans familj i 2 dagar.  det var jätteroligt att träffa dem. Hade inte träffa min bror på 2år. Men träffat hans bran i sommras.  Hade 2 toppen  dagar där.  barnen fick en varsin julklapp av dem.  Hans barn fick en  julklapp var av oss.  


På julaftons förmiddan åkte vi till  barnens mormor, morfar och morbro i Hudiksvall  där  vi hade en jättmysig julafton.  Barnen  fick en  massa julklappar  och Jag fick oxå. jag fick en bakmaskin, en mössa, 2 tröjor  vantar, en kokbok kinapinnar och ett mobilskydd. 


Juldan så fyllde mormor år  så då laga jag och linus maten och gjorde efterrätten.  Sen vart det julklapps spelet.


Annandan vart det en sväng på stan och sen till  Solvige  och sen  hem till mormor och morfar. Sen hem.  Hem fick vi med oss stora kusinerna Zara, Emma och Robin.


Det var så himmla kul  ha dem på  besök hos oss. Vi fira nyår hemma med dem vi hade jätteskoj.  Dem var här till den 3e...


Saknar dem redan...  Jag jobba i mellan dagarna...


 Nu  ska jag... Läsa bloggar :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 6 augusti 2014 22:14

idag har det varit tråkväder. Nä vi vakna  regna det.  Vi åt  frukost. Tjejerna lekt lite på Fs rum. Sen pyssla  vi i deras pyssel böcker. F med  bokstäver, skrivning och läsning i sin. A  först sin mattepyssel bok.  Sen en som  det lite allt möjligt...

Av mammamarre - 5 augusti 2014 21:34

Jag har inte blogga på länge. Hänt  mycket  sedan sist.  Vår äldsta dotter fyllt 8år. Hela sommarlovet  har gått nästan. Har  blivit mycket sol  och bad. Mormor och morfar  var här i början av  sommar lovet.  Vi var  upp en sväng till dem oxå samma  ...

Av mammamarre - 2 juni 2014 22:25

Oj oj. Jag har glömt att blogga här. Dagarna bara flyger iväg som 3 barns mamma.  Gå  fram och tillbaka lämna minsta tösen på dagis.  Så hinna göra lite här hemma. Sen i väg på diverse  aktiviteter.  Det är i kyrkan och ridskola 2 gånger i veckan. Um...

Ovido - Quiz & Flashcards