Direktlänk till inlägg 21 januari 2013

Ledig var det

Av mammamarre - 21 januari 2013 15:20

 Har jobbat sen i torsdags. jag  har jobba hela helgen som sagt...  Skulle ha varit ledig fram till söndag. Men  fick  hoppa in i em  så ska jobba 4 timmar ikväll. Men det går  bra... 


har lega på soffan å sovit hela förmiddan. har tagit det lungt idag.  ska snart börja  med  maten och  gör mig klar för att åka jobba när gubben kommer hem.



i lördags  var jag , L, T och älsklningen på travgalan i Örbro riktigt kul var det... kom  väl hem run 3 på  natten...


Undra vad man ska hitta på sina lediga dagar...  Det vet jag inte än... det märks.. Kanske  dricka kaffe med nån...


 Nä nu  måste jag  kila


Ha en bra kväll

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 6 augusti 2014 22:14

idag har det varit tråkväder. Nä vi vakna  regna det.  Vi åt  frukost. Tjejerna lekt lite på Fs rum. Sen pyssla  vi i deras pyssel böcker. F med  bokstäver, skrivning och läsning i sin. A  först sin mattepyssel bok.  Sen en som  det lite allt möjligt...

Av mammamarre - 5 augusti 2014 21:34

Jag har inte blogga på länge. Hänt  mycket  sedan sist.  Vår äldsta dotter fyllt 8år. Hela sommarlovet  har gått nästan. Har  blivit mycket sol  och bad. Mormor och morfar  var här i början av  sommar lovet.  Vi var  upp en sväng till dem oxå samma  ...

Av mammamarre - 2 juni 2014 22:25

Oj oj. Jag har glömt att blogga här. Dagarna bara flyger iväg som 3 barns mamma.  Gå  fram och tillbaka lämna minsta tösen på dagis.  Så hinna göra lite här hemma. Sen i väg på diverse  aktiviteter.  Det är i kyrkan och ridskola 2 gånger i veckan. Um...

Ovido - Quiz & Flashcards