Direktlänk till inlägg 5 februari 2013

Jobb jobb

Av mammamarre - 5 februari 2013 09:55

Igår jobba jag idag jobbar imorron jobbar. Sen ledig i 2dagr sen jobbar jag fyra  dagar i rad   Jobbar mycket denna månad vilket är  roligt  eftersom jag älskar mitt jobb och trivs skitbra där..  Idag  e jag pigg å glad.... Igår var jag fortfarnde seg och trött efter helgen som va... hahhahahah..  Snart dags att gå till dagis och lämna lilla tösen. Den stora e ju på skolan...  Annars händer  det inte så mycket i veckan vad jag vet... 


Det har snöat som tusan ute...  Men det är ju bra om snön får ligga kvar till sportlovet har varit...  Det är ju om 2 veckor  ....  Men sen vill jag ha  vår.. Man hör  fåglarna redan då längtar man efter  våren  dem kvittar så fint på dagarna. 


 Läst på ht  hudiksvalltidningen att dem hade haft  jordskalv min hemstad. Vad läskigt.. Men det var inget stort  verkar inte  vara nåt som kom till skada vilken tur...



 Nu dags att klä på starx ha en bra dag. kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 6 augusti 2014 22:14

idag har det varit tråkväder. Nä vi vakna  regna det.  Vi åt  frukost. Tjejerna lekt lite på Fs rum. Sen pyssla  vi i deras pyssel böcker. F med  bokstäver, skrivning och läsning i sin. A  först sin mattepyssel bok.  Sen en som  det lite allt möjligt...

Av mammamarre - 5 augusti 2014 21:34

Jag har inte blogga på länge. Hänt  mycket  sedan sist.  Vår äldsta dotter fyllt 8år. Hela sommarlovet  har gått nästan. Har  blivit mycket sol  och bad. Mormor och morfar  var här i början av  sommar lovet.  Vi var  upp en sväng till dem oxå samma  ...

Av mammamarre - 2 juni 2014 22:25

Oj oj. Jag har glömt att blogga här. Dagarna bara flyger iväg som 3 barns mamma.  Gå  fram och tillbaka lämna minsta tösen på dagis.  Så hinna göra lite här hemma. Sen i väg på diverse  aktiviteter.  Det är i kyrkan och ridskola 2 gånger i veckan. Um...

Ovido - Quiz & Flashcards