Direktlänk till inlägg 14 februari 2013

Alla hjärtans dag

Av mammamarre - 14 februari 2013 13:31

Idag Är det alla   ans dag.  Det är 8år  sen jag älsklingen var i Brasilien och förlovade oss   Tänk vad tiden går fort.  Tyckte det var nyss.  Jag hade  tänkt ha  god middag hemma men  jag var tvungen att hoppa in å jobba  när Älsklingen kommer hem från jobbet.  


Tänk Älskling det har gått 8år sen vi förlova oss    Den dagen kommer jag aldrig glömma    eftersom våran förlovnings middag inte belv så lykade i Barsilien. Vi gck till den där jättfina resturangen i stan  och beställde en av dem finaste  kött rätten dem hade. Köttet  smaka fotgen och potatis var inte vanlig potatis  nåt söt helsike. Vi rörde knappt maten.  Och vi höll inte på att komma ifrån resturangen eftersom en av dem som jobba där  ville bjuda oss på efterrätt eftersom vi inte gilla maten men vi  ville ha mat.  Vi skyllde på att jag var dålig och måste gå hem till hotelle.  Då  han erbjöd sig att dem från resturangen skulle  köra hem oss. Vi sa att jag behövde luft.  Så gick vi...


Vår förlovnings middag vart pizza till slut. Så romantisk     


Jag älskar dig och våra undebara döttrar        


Sen vill  jag bara säga  älskar  alla mina underbara vänner  och mina nära  och kära. Ni vet vilka ni är  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 6 augusti 2014 22:14

idag har det varit tråkväder. Nä vi vakna  regna det.  Vi åt  frukost. Tjejerna lekt lite på Fs rum. Sen pyssla  vi i deras pyssel böcker. F med  bokstäver, skrivning och läsning i sin. A  först sin mattepyssel bok.  Sen en som  det lite allt möjligt...

Av mammamarre - 5 augusti 2014 21:34

Jag har inte blogga på länge. Hänt  mycket  sedan sist.  Vår äldsta dotter fyllt 8år. Hela sommarlovet  har gått nästan. Har  blivit mycket sol  och bad. Mormor och morfar  var här i början av  sommar lovet.  Vi var  upp en sväng till dem oxå samma  ...

Av mammamarre - 2 juni 2014 22:25

Oj oj. Jag har glömt att blogga här. Dagarna bara flyger iväg som 3 barns mamma.  Gå  fram och tillbaka lämna minsta tösen på dagis.  Så hinna göra lite här hemma. Sen i väg på diverse  aktiviteter.  Det är i kyrkan och ridskola 2 gånger i veckan. Um...

Ovido - Quiz & Flashcards