Direktlänk till inlägg 28 januari 2014

vecka 32

Av mammamarre - 28 januari 2014 12:54

 Nu har  jag gått in vecka 32. Veckorn rusar iväg.. Glad är vi för det för  ju fortare  dem går desto fortare  kommer vi till Bf vi får träffa det lilla grynet   Nu har vi  hitta en  bilstol som vi ska köpa av en bekant iaf.  Nu e det bara  vagn och byrå som e akut.   Hela familjen längtar efter det lilla grynet.  Nyfiken vem som  bor där inne.  Jag har hitt  ett sätt som  får mig att sova   bättre på nätterna  och  inte få ont  så mycket längre    ha en kudde under fötterna det funkar jättebra...  Så har vi köpt 2 bodysar och en dregellapp till bäbisen  . Så i helgen ska vi nog plocka fram spjälsängen. 


Här kommer  bilder på det vi köpt    



Så tänkte jag berätta  vad vi gjort i helgen. Fredags  var  vi och storhandla och bjöd svärisarna på mat på kvällen. Sen vart det titta på  fångarna på fortet.


Lördag så var barnen iväg med älsklingen  och farfar iväg åkte slalom. Den stora tösen tycket det var jätteroligt. Den lilla  gilla det inte för  hon tycket att det var läskigt. Sen när dem kom hem vart det en sväng till Dollar. 


Söndag  så lekte den lilla tösen med en kompis. Vi och den stora tösen  åkte till Mrieberg för att handla  hjälmar som barnen ska på dagis/ skola när dem åker pulka och sånt. Så blev det skirdskor till stora tösen den lilla ville inte  ha några och pappa fick sig ett par med. Sen gick jag  och tjejerna på innebandy kolla   när Åsbros Herrra spelade match.


Det var väl allt..


Jag måste ju berätta att jag hittade min vigsel ring i fredags som har varit borta över 1 år. gissa om jag blev lycklig.



Sänder en tanke till  en kär vän som har det tungt nu  


 Nu ska jag pyssla med lilla tösen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 6 augusti 2014 22:14

idag har det varit tråkväder. Nä vi vakna  regna det.  Vi åt  frukost. Tjejerna lekt lite på Fs rum. Sen pyssla  vi i deras pyssel böcker. F med  bokstäver, skrivning och läsning i sin. A  först sin mattepyssel bok.  Sen en som  det lite allt möjligt...

Av mammamarre - 5 augusti 2014 21:34

Jag har inte blogga på länge. Hänt  mycket  sedan sist.  Vår äldsta dotter fyllt 8år. Hela sommarlovet  har gått nästan. Har  blivit mycket sol  och bad. Mormor och morfar  var här i början av  sommar lovet.  Vi var  upp en sväng till dem oxå samma  ...

Av mammamarre - 2 juni 2014 22:25

Oj oj. Jag har glömt att blogga här. Dagarna bara flyger iväg som 3 barns mamma.  Gå  fram och tillbaka lämna minsta tösen på dagis.  Så hinna göra lite här hemma. Sen i väg på diverse  aktiviteter.  Det är i kyrkan och ridskola 2 gånger i veckan. Um...

Ovido - Quiz & Flashcards