Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av mammamarre - 12 augusti 2010 20:14

Idag  firar vi 4år sen vi blev man och hustru. Det har varit 4 underbara år    vi firar läderbröllop    När jag kom hem hade jag en bukett lijor stog på  borde.. ÅÅÅÅÅ  vad glad man blir då   Jag  köpte 2  stora  röda rosor och en skylt att sätta på blommorna som de står jag älskar  dig på.   Jag e  så glad och lycklig att  jag min underbara  man och mina underbara prinssesor dem är mitt allt.  Klart att  jag och  min älskling  har  våra  duster men aldrig några  allvarligt. Vi  blir  fort  vänner igen.



Idag  har  jag  jobba...  och efter  vi hade ätit och  lilltösen  precis hade lagt sig  så dycker  farmor och farfar upp dem hade kommit hem  från sin semester  vi trodde  dem skulle  vara  bort till lördag. Gissa  om  barnen blev glada. För  dem har tjajt så om farmor och farfar  i veckan.



4 underbara år med min älskade man  

Ovido - Quiz & Flashcards