Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Helgen

Av mammamarre - 11 april 2011 21:25

I ferdags var  jag in till örebro och gjorde tester. Hämta barnen tidigt från dagis. Gick tll  A och N å hälsa på en stund. Var så längesen vi hade träffas. Sen kom älsklingen  och hämta oss. Vi åkte handla lite  fredags mys och godis till lördan.


Hem och gjorde mat  sen vart de fredagsmys med  familjen  med  banansplit och kolla på talang. vid 21 somna barnen.


Sen  vart de kolla på bigbrother.


Lördag  fick jag sovmorron. Sen åt hela familjen frukost  tillsamman. Sen åkte  vi till bra och beganat i hallsbeg, sen till  loppisen vi uffes lada. Sen in på uffes Lada. Sen till picckabo i kumla.  Sen hem å greja ut  tog fram A:s cykel och satte upp studsmattam. Sen mat  och sen chips,ostbågar  och dip  inne vid soffan med familjen.


Söndag upp till  svärisarna för älsklingen skulle laga sin morfars bil. Barnen  var ute  nästan hela dan och fick leka  med  sina kusiner. Sen  fick  vi grillat.  Sen åkte  jag och A till  c, k, e och lilla  e  och lekte en  stund.  Sen  hem och  duscha och sen  var de dag för  barnen att sova.  Sen  vart tve.


Idag var  jag i örebro  gjorde mer  tester. efter  det  träffa  jag pia.  var  så kul har  inte sett  på länge. Sen hem och hämta  barnen.  Sen  till  barngympan. nu  tittar  jag på tv. imorron ska  jag jobba,

 Vilket  väder  de varit ute idag. varmt å skönt.


Ha de bra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 6 augusti 2014 22:14

idag har det varit tråkväder. Nä vi vakna  regna det.  Vi åt  frukost. Tjejerna lekt lite på Fs rum. Sen pyssla  vi i deras pyssel böcker. F med  bokstäver, skrivning och läsning i sin. A  först sin mattepyssel bok.  Sen en som  det lite allt möjligt...

Av mammamarre - 5 augusti 2014 21:34

Jag har inte blogga på länge. Hänt  mycket  sedan sist.  Vår äldsta dotter fyllt 8år. Hela sommarlovet  har gått nästan. Har  blivit mycket sol  och bad. Mormor och morfar  var här i början av  sommar lovet.  Vi var  upp en sväng till dem oxå samma  ...

Av mammamarre - 2 juni 2014 22:25

Oj oj. Jag har glömt att blogga här. Dagarna bara flyger iväg som 3 barns mamma.  Gå  fram och tillbaka lämna minsta tösen på dagis.  Så hinna göra lite här hemma. Sen i väg på diverse  aktiviteter.  Det är i kyrkan och ridskola 2 gånger i veckan. Um...

Ovido - Quiz & Flashcards