Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

19år sen

Av mammamarre - 28 maj 2011 23:27

Idag är det 19år sen  min älskade storebror rycktes bort från oss. Jag var  bara 11år när han omkom i en bilolycka   Han lämna ett stort tom rum  efter sig.  Jag vet att han finns med mig  varje dag.  Ibland bruka jag tänka vad han  hade gjort idag om han hade funnits vid liv. Men tyvärr får jag aldrig   veta det. Du ska veta min älskade storebror  att jag älskar dig även fast du inte finns på jorden längre. Du var så älskad av alla..


Jag sänder även en tankar


till min kusins man  som oxå e en ängel


Till min älskade moster som lämna oss 2001


till min  farfar fast kanppt minns honom


till min farmor  som jag aldrig har träffa


Till min älskade mormor som  dog när jag  var liten


till min  älskade morfar  som dog 1991


till min älskade  mamma som lämnade oss 2005


till min älskade pappa  som lämnade  oss 2008


till min  mans mormor


till min mans framor


alla  är med oss varje dag och vakar över oss..


En tanke till masen.


 han gilla  tydligen den här låten när han var liten http://www.youtube.com/watch?v=jYOu5Cum7k4&feature=share


Det gjorde jag me...


love you   every body



 
 
Ingen bild

Tove B

5 juni 2011 23:29

Jag minns den dagen som om det var igår. Eller rättare sagt dagen/dagarna efter, det tog ju en stund innan han hittades. Aino och jag åkte förbi där för några år sedan och vi hade vår egen minnesstund vid platsen. Jag minns också begravningen som var så ljus och fin. Dina föräldrar önskade ljus klädsel och så blev det, både kyrkan och Odd Fellow var fullproppade av alla Mats kompisar, välkammade och i ljus o fin klädsel. I samband med begravningen stiftades också Masens Minnesfond (men det kanske du vet redan).
// hälsn tove

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 6 augusti 2014 22:14

idag har det varit tråkväder. Nä vi vakna  regna det.  Vi åt  frukost. Tjejerna lekt lite på Fs rum. Sen pyssla  vi i deras pyssel böcker. F med  bokstäver, skrivning och läsning i sin. A  först sin mattepyssel bok.  Sen en som  det lite allt möjligt...

Av mammamarre - 5 augusti 2014 21:34

Jag har inte blogga på länge. Hänt  mycket  sedan sist.  Vår äldsta dotter fyllt 8år. Hela sommarlovet  har gått nästan. Har  blivit mycket sol  och bad. Mormor och morfar  var här i början av  sommar lovet.  Vi var  upp en sväng till dem oxå samma  ...

Av mammamarre - 2 juni 2014 22:25

Oj oj. Jag har glömt att blogga här. Dagarna bara flyger iväg som 3 barns mamma.  Gå  fram och tillbaka lämna minsta tösen på dagis.  Så hinna göra lite här hemma. Sen i väg på diverse  aktiviteter.  Det är i kyrkan och ridskola 2 gånger i veckan. Um...

Ovido - Quiz & Flashcards