Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av mammamarre - 18 augusti 2011 20:48

Snart har  den vecka gått  och det är helg. Barnen har varit på  dagis.  I måndgas  var jag ut  övningskörde det gick jättebra. I tisdags  var min  vän P här  och hälsa på det var  riktigt  trevligt. Sen  på em kom M och pojkarn och lekte en stund.  Sen har jag varit hos min vän c.  Idag var  jag hos  henne  hela dan.   Vi  hade jättetrevligt.  


I helgen ska vi på 2års kalas.  Sen vet jag inte vad som händer.  Ska ut övningsköra imorron em.


Ikväll har jag plugga lite körkorts teori på  datan. Alla dessa vägmärken. Jag blir  koko i huvudet av alla dem  


ha en bra kväll alla

Av mammamarre - 18 augusti 2011 20:48

Snart har  den vecka gått  och det är helg. Barnen har varit på  dagis.  I måndgas  var jag ut  övningskörde det gick jättebra. I tisdags  var min  vän P här  och hälsa på det var  riktigt  trevligt. Sen  på em kom M och pojkarn och lekte en stund.  Sen har jag varit hos min vän c.  Idag var  jag hos  henne  hela dan.   Vi  hade jättetrevligt.  


I helgen ska vi på 2års kalas.  Sen vet jag inte vad som händer.  Ska ut övningsköra imorron em.


Ikväll har jag plugga lite körkorts teori på  datan. Alla dessa vägmärken. Jag blir  koko i huvudet av alla dem  


ha en bra kväll alla

Ovido - Quiz & Flashcards