Direktlänk till inlägg 3 april 2012

En supertrevlig helg

Av mammamarre - 3 april 2012 10:04

Börja med en ledig fredag ganska skönt det var längesen.  Jag och lilla tösen åkte in till örebro på em och pappa och stora tösen på ridskolan.  Jag lilla tösen mötte upp  Pia i örebro.  Vi gick på pizzaplaneten åt pizza buffe...  Mums.

Efter det gick  vi på club 700  och lyssna på Moraträsk.  Snacka om nostalgi. Jag såg dem  själv när jag  var liten för  ca 25 år sen.  Fy fan 25år sen kan detta  verkligen  stämma  jag som trodde jag var  16 . Lilla tösen uppskata mora träsk.  Var samma gammla gubbe  som sjöng men inte samma man som spela gitarr..  Han som spela gitarr  var från hälsingland. Han tyckte att han kännde igen mej  när  vi gick tog atougrafena. Alla känner apan men apan känner ingen...  så köpte  vi en dvd med Morträsk.  Sen åkte  vi hem. lilltösen somna å vaggad när hon kom hem.


Lördag först stog jag sålde grejer på barnloppis.  Sålde lite iaf.  Sen hem och städa och äta tacos. Sen på kvällen kom K, C och M   vi drtack lite vin spelade spel.  Har inte skratta så mycket på länge faktist....  Sen kom deras son med. En riktigt trevlig lördag kväll... Det måste  göras om snart...


Söndag  Hade  F sin bästa dagis kompis här en liten stund  så dem fick leka. Sen åkte  vi till svärisarna och grilla... Det var  riktigt  gott.. Sen hem bada barn stoppa  dem  i säng. Sen slappa  i soffan. Somna i soffan till BB vaknar när dem talar om vem som åkte ut.


Vilken helg.


Nu ska jag göra kaffe.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 6 augusti 2014 22:14

idag har det varit tråkväder. Nä vi vakna  regna det.  Vi åt  frukost. Tjejerna lekt lite på Fs rum. Sen pyssla  vi i deras pyssel böcker. F med  bokstäver, skrivning och läsning i sin. A  först sin mattepyssel bok.  Sen en som  det lite allt möjligt...

Av mammamarre - 5 augusti 2014 21:34

Jag har inte blogga på länge. Hänt  mycket  sedan sist.  Vår äldsta dotter fyllt 8år. Hela sommarlovet  har gått nästan. Har  blivit mycket sol  och bad. Mormor och morfar  var här i början av  sommar lovet.  Vi var  upp en sväng till dem oxå samma  ...

Av mammamarre - 2 juni 2014 22:25

Oj oj. Jag har glömt att blogga här. Dagarna bara flyger iväg som 3 barns mamma.  Gå  fram och tillbaka lämna minsta tösen på dagis.  Så hinna göra lite här hemma. Sen i väg på diverse  aktiviteter.  Det är i kyrkan och ridskola 2 gånger i veckan. Um...

Ovido - Quiz & Flashcards