Direktlänk till inlägg 26 april 2012

Var ett tag sen

Av mammamarre - 26 april 2012 07:33

Helgen var lugn.  På fredan  var jag på bio  och ut åt med mina underbara arbetskamrater. Vi  hade jättetrevligt 

På lördan var jag gnska dåsig av min förkylding. Vart lite plock här hemma. Sen åka handla lite.  Sen så åkte Älsklingen på galej med jobbet. Jag och barnen var hemma vi gjorde  egen pizza att mums på. Åt godis  och myste  framför tven.  När  dem hade somna kolla jag på  en riktig tjej film  .


På  Söndag så resa jag ut  stora tjejs garderob det som var för litet.  Men när hon fick vara med hjälpa till så slängde hon ut  en del som hon inte  tycket  om var fult. Ska  det redan börjas..   sen åkte vi in handla  3 nya pallg till henne. Lillasyster fick en tröja oxå.


Veckan har varit lugn har jobbat.  Imorron är det ridskola och 30års kalas.


Snart dags att klä på oss ytterkläderna och  gå till  dagis. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 6 augusti 2014 22:14

idag har det varit tråkväder. Nä vi vakna  regna det.  Vi åt  frukost. Tjejerna lekt lite på Fs rum. Sen pyssla  vi i deras pyssel böcker. F med  bokstäver, skrivning och läsning i sin. A  först sin mattepyssel bok.  Sen en som  det lite allt möjligt...

Av mammamarre - 5 augusti 2014 21:34

Jag har inte blogga på länge. Hänt  mycket  sedan sist.  Vår äldsta dotter fyllt 8år. Hela sommarlovet  har gått nästan. Har  blivit mycket sol  och bad. Mormor och morfar  var här i början av  sommar lovet.  Vi var  upp en sväng till dem oxå samma  ...

Av mammamarre - 2 juni 2014 22:25

Oj oj. Jag har glömt att blogga här. Dagarna bara flyger iväg som 3 barns mamma.  Gå  fram och tillbaka lämna minsta tösen på dagis.  Så hinna göra lite här hemma. Sen i väg på diverse  aktiviteter.  Det är i kyrkan och ridskola 2 gånger i veckan. Um...

Ovido - Quiz & Flashcards