Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av mammamarre - 8 oktober 2012 06:49

 Helgen har jag jobbat utom igår...  Igår var det städ dag här hemma.  Lillfia var sitt första barnkalas  som hon gick på själv.  Nu börjar hon på bli stor med.  Jag och tjejerna var titta på innebandy igår.  Sen gick  vi hem.  Jag plocka ur diskmaskin och  A gjorde sin läxa och Lillfia pyssla i en pysselbok.  Sen vart  bompa och lite godis. Egntligen äter vi inte godis på söndagar. Men jag hade lovat  dem.  Så kom C in till mig en sväng.   Sen bada tjejerna. Sen upp mysa i soffan. Se solsidan som jag har längtat. Men mitt i solsidan ringer telefonen nån undersökning. *suck*   Älsklingen är bort rest  i några dagar så det är bara jag och barnen hemma.  Jag  och den stor hade svårt och sova. Dels atta det var tomt och jag e mörkrädd. till slut somna jag men sov oroligt men sov dock...  Hoppas det går bättre i natt.. Idag sak den stora till 6års.  jag och lillfia e ledig blir väl och dona lite här hemma innan vi ska hämta syrran..


Ha en bra dag alla




Ovido - Quiz & Flashcards