Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av mammamarre - 16 oktober 2012 10:01

Jag har glömmt bort att  blogga... Men  får skriva lite nu innan jag cyklar å lämnar på dagis och sen på jobbet. Förr veckan var jag barnen själva i några dagar. Jag e så stolt över mej själv att jag klara det. För  jag e ju så mörkrädd..  . På onsdag förra veckan jag var jag helt själv då barnen  sov hos farmor och farfar och Älsklingen kom hem vid 3 tiden på  natten. Det gick faktist bra.  


Sen  har jag jobbat..  Var ledig  igår  och  söndags. Då var kusinerna och  barnens farbror här åt mat och efter maten blev det chokladpudding. Igår  tog jag bara det lungtr. Träffa en vän..  Nu jobbar jag i 2 dagar. sen ledig en då jag ska förberda för helgens kalas. 


Har ju en tös som blir stora tjejen.  Fast fyller inte förrän nästa måndag...


Nu ska jag dricka mitt kaffe och kolla runt lite.


 Ha en bra dag

Ovido - Quiz & Flashcards