Alla inlägg den 20 november 2012

Av mammamarre - 20 november 2012 15:17

Idag blir det stek till middag med potatis och  hemma gjord grädd sås. och gele.. mums.. ska snart börja med den..  sen in med den i ugnen..    Medans den är i ugnen ska jag A läsa. Hon ska läsa för  mig...  hon börja knäcka koden... 


stek  och potatis, grönskaer  gräddsås  och gele...


 det är gött de :)

Av mammamarre - 20 november 2012 15:11

 I lördgs var jag på fest  med Linda och co.  Hade  as kul  kan ju jag säga...    Kom hem vid 3.    Var ganska trött  och bakis på söndag...   Barnen hade vän sov här lördag till söndag och min vän c kom  med  sin 2 barn hennes tredje hade sovit här. Söndag gick jag som en zombie.  Och Igår med var helt slut efter helgen...  Har haft 5 dagar ledigt nu... Jobbar imorron..


 idag och igår har jag bara tagit det lungt.  ganska skönt.    ska se om vi ska åka handla lite sen...

Ovido - Quiz & Flashcards