Alla inlägg den 12 februari 2014

Av mammamarre - 12 februari 2014 09:29

Idag är det 45 dagar kvar till vårat lilla pyre  ska komma ut.   Vi längtar så efter dig  hela familjen.  Vi e så nyfiken vem som bor  inne  i min mage.  Denna gravidet har rusat i väg tycker jag.  Klart jag  har ju haft  mer  besvär  denna gång än dem andra gångerna.   Men Nu slutet är det lite bätter iaf     Jag har gått in i vecka  34. Så bara 6 veckor kvar tiden rusar iväg.  Får vi se om den lilla vill komma ut på utsatt datum eller om hon/han kommer före eller efter. 

 

Nu ska jag lägga mig i soffan  och vila lite. innan jag ska börja  plocka lite här.

Av mammamarre - 12 februari 2014 09:20

Vilken undebar helg. Att få komma hem till Norrland var det bästa på länge eftersom jag inte  har varit där på jättelänge.  Vi kom upp på fredag kvällen fick god middag.  Myste i soffan.  Lördagen umgicks vi med släkten på em  så vart det 50års kalas för min kära bror som hade  fyllt 50år.  Med  thi buffe  gud så gott det var. Så spela en trubadur på hans fest.   Var så himla roligt att få träffa min bror och hans familj.  Vad många  fina presenter han fick av sina vänner.  Söndag blev att packa i allt i bilen umgås lite.  äta lunch sen  hoppa in i bilen och åka hela långa vägen hem. Synd att helgen gick så fort. Men i sommar ses  vi igen.  Vi sov hos mina fosterföräldrar.


Underbara norrlands luften.

Ovido - Quiz & Flashcards