Alla inlägg den 17 februari 2014

Av mammamarre - 17 februari 2014 14:34

Nu  är det bara 40 dagar kvar tills lilla bebisen  kommer till oss som vi längtar alla i familjen  räknar ner nu.  Vi är så himla  nyfiken på vem som bor där inne.  I veckan ska  vi hämta bilstolen.  Sen måste jag skicka   min man till ikea och handla lite.  Skötbädd och lite annat smått. Får se  jag kanske  följer med.   Så jag får komma ut  lite.  Namn har vi klart om det är  en pojke  är det flicka så har inte hitta nåt namn än. Men det kommer.     Så barnvagn förstås.    Väntar svar på några jag har mejla på. Hoppas på svar snart. 

 

 

Ha en bra dag

Av mammamarre - 17 februari 2014 14:22

I ferdags  var alla utom jag på  ridskola. Stora tösen  red.  Jag var hemma  och förberde maten och baka paj  till  efterätt.   Sen vart det middag när dem kom hem. Sen Vart  det  soffan och fångarna  med hela  familjen och paj  till  fredags mys. vilket ungarna uppskatta  .  Jag och Älskling  fira 9årig förlovnings dag. Tänk vad tiden  går iaf.  Den rusar  iväg.  Men Min älskling är den underbarast och bästa man som finns Älskar honom så  .


Lördag mål älskling klart lillrummet  och bar in byråerna som skulle  stå där.    Sen vart innebandy match i hallen då  våra tjejers lag skulle spela  match mot sitt egna lag i pausen på herr matchen. Var  riktigt skoj  titta på  våra duktiga  barn.  Kul och titta på Åsbros herrar oxå. Sen hade  barnen  en kompis  här.  Sen  vart  det laga middag och äta framför  mello.    Sen när barnen lagt sig så fick lilla tösen magsjuka    hade de på  natten.  Men på  söndag förmiddag  var hon pigg och glad igen.  Hoppas  jag och stora tösen klara oss.  Igår var det rensning  på hög nivå bland  grejer älskling åkte iväg elda lite hos  sina föräldrar.  Nu är  spjälsängen på plats.  Nu ska  den bara bäddas.  Vår sängbor  fick flytta in i lillrummet så länge.


Det var denna  helg.

Ovido - Quiz & Flashcards