Alla inlägg den 12 mars 2014

Av mammamarre - 12 mars 2014 15:26

Det har varit  riktigt  vår värme i några  dagar. Hoppas att  våren är här för att stanna.  Man ser att vår blommorna  börja komma upp och fåglarna börja kvittra.  Barnen är ute  och leker mer.   Man sitter på  tarppen ta en kopp kaffe i solen som jag  gjorde igår. Fundera på om jag ska  brygga  mig en kopp kaffe och sätta mig på bron en stund.. Å njuta av solen..   Man märker oxå på katterna  att de är vår dem är  ute  mycket mer  nu.  Älskar  våren och sommaren. Jag gillar  vintern  med..   Jag skulle  vilja gå ut ta en lång promenad.  Men får vänta tills bebisen har kommit.  För  mina fötter har svullnat så får knappt på mig mina  foppatofflor.  Men snart har det gett sig jag e som vanligt  igen. För snart kommer bebisen ut.   Snart är  mars månad oxå slut.  veckorna rusar i väg. 


Nä nu ska jag ta göra mig en kopp sätta mig ute

Ovido - Quiz & Flashcards