Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

lite att berätta

Av mammamarre - 31 augusti 2010 21:51

I ferdags så kom min svärmor ner hon var barnvakt. För jag skull och ut övningsköra. Det  gick ganska bra.  Sen när vi komm hem  så lagad vi tacos och svärfar kom me.  Till efterrätt  hade jag tagit hem goda tårtbaklser. Dem var jätte  mumsiga.  Jag  svärmor  drack  lite  vin.


På Lördag körde jag med de gick oxå  ganska bra.  Sen så åkte vi ner på tivedsmarkan men de  var inte  mycket  att  ha  tycker jag. Sen upp till svärisarna och fika  sen hem. Lägga  barn och  slå sig ner  i soffan för att slappa.


Söndag  så  åkte vi in till lek och buslande. Där  vi mötte  upp  farbror  och storakusin. Barnen ficka  springa  av sig lite och klättar.  Sen efter 3  timmar åkt vi  hem. Konstigt nog  så  soman  inte  barnen  i bilen  hem. Hem och storstäda hela  hus för att  se om vi  kunne  hitta min digitalkamera som är  spårlöst försvunnen  


Igår jobba jag och sen kom en vän hit när barnen hade somna. För  vi skulle prata om barngympan som  hon ska hjälp mig me. Sen vart de  slappa  i soffan.


Idag har  jag jobbat hämta  barnen varit på gympa möte.  Sen  slappa farmför teven. Ska  snart sova. Idag fick jag veta om  jag fick var kvar på  kondiset. Det ficka men  som prktikant. jag  har jobba  deltid där  hela augusti. Så imorron går jag över från anställd  till praktikant.

Så vill  jag säga  stortgrattis  till  min bästavän som fyller år  idag. Miss you  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 8 augusti 2014 12:08

Nattstad: 1344010563"

Av mammamarre - 6 augusti 2014 22:14

idag har det varit tråkväder. Nä vi vakna  regna det.  Vi åt  frukost. Tjejerna lekt lite på Fs rum. Sen pyssla  vi i deras pyssel böcker. F med  bokstäver, skrivning och läsning i sin. A  först sin mattepyssel bok.  Sen en som  det lite allt möjligt...

Av mammamarre - 5 augusti 2014 21:34

Jag har inte blogga på länge. Hänt  mycket  sedan sist.  Vår äldsta dotter fyllt 8år. Hela sommarlovet  har gått nästan. Har  blivit mycket sol  och bad. Mormor och morfar  var här i början av  sommar lovet.  Vi var  upp en sväng till dem oxå samma  ...

Av mammamarre - 2 juni 2014 22:25

Oj oj. Jag har glömt att blogga här. Dagarna bara flyger iväg som 3 barns mamma.  Gå  fram och tillbaka lämna minsta tösen på dagis.  Så hinna göra lite här hemma. Sen i väg på diverse  aktiviteter.  Det är i kyrkan och ridskola 2 gånger i veckan. Um...

Ovido - Quiz & Flashcards