Alla inlägg den 12 februari 2011

Av mammamarre - 12 februari 2011 17:45

Jag saknar  ha en vän  som man kan hitta på  roliga  saker med. Och träffa när man e ledig. Jag vill  ha en riktig vän som man kan parat om  allt  me och shoppa  eller  bara  ta  en fika  och  snacka  strunt.  Jag önska att min bästa  vän bodde  närmare och att  vi  åtminstone kunne  ses 1 gång i månaden..  Jag saknar henne  så  mycket  plus hennes  familj..


ha  de  bra

Av mammamarre - 12 februari 2011 17:39

Idag har  jag haft ljusparty. Tyvärr inte så många som kunnde komma. Men jag  fick  många beställningar  av  folk  som  inte kunne  komma.   Det  var rikitigt  trevligt.  Blev cheescake  kaffe  till  fika.


Innan  ljusparty  så  var  vi hem  till c och barnen.  Hon har  fyllt år och  sen  var M  och N där  . Som jag  inte  träffa  sen i sommras. det var  riktigt kul...


 Ha de  bra

Ovido - Quiz & Flashcards