Alla inlägg den 24 februari 2011

Av mammamarre - 24 februari 2011 21:54

Ska inte vinterkyla ge med sig snart... Tycker att vinter ska börja smälta bort snart. Jag har inget emot vinterna.  Men tycker inte om när det går över minus  15 grader.  Jag e ju Norrläning så  ska ju klara av kylan. Men folk som träffat mig säger att  jag måste var den  frusnast norrläningen som gått i ett  par  skor :)  ja de  kanske  jag är. På jobbe  kallar dem mig fryslorten  :).


Nu  har mammas stora tjej sluta med  nappen. Hon har  varit utan  den i 2dagar  nu. Igår grät  hon efter den. Idag har hon inte änns fråg efter den.


Nu är de   bara lillatösen kvar men de får vänta  ett  tag eftersom vi ska  tabort  välliningen för henne. Kan inte ta bort  båda på  en  gång.


Imorron  ska  jag jobba em.


På  lördag ska tjejern från jobbet komma hit  jag ska bjuda dem på  middag. Barnen ska  sova hos  farmor och farfar. Mannen  ska träffa killkompisar.


Nu ska  jag se storebror och  sen sova Natti

Ovido - Quiz & Flashcards