Alla inlägg den 27 februari 2011

Av mammamarre - 27 februari 2011 22:17

I fredags när sluta och jobba. skulle  ta  tåget  från laxå..  Stog laxå station  skulle gå  över på  perongen åkte bomana ner  dem gick aldrig upp igen  så mitt  tåg åkte i från mig. fan vad arg jag vart. Gick tillbaka till jobbe. Åkte med Y hem till henne och vänta  på att älsklingen och barnen kom å hämta  mig. När vi åkte hem somna barnen i bilen och sov som  grisra när  vi bar in  dem. dem sov hela  natten.  Vart  hamburgare med bröd och kolla  på lets dance efter lets dance så blev  de 3 avsnitt  trekroner.


På lördagen var de upp å  städa åka till mariberg  köpa en leksak till A för att hon har varit så duktig att  sluta med nappen. Lilltösen fick en liten leksak me. sen till skopunkte  jag hitta  skit snygga tennis  dojor  för 99  som var höstens mode, A  fick nya innebandyskor och Älsklingen  ny  vårskor. Sen till bolaget jag skulle ha vin till kvällen och älsklningen öl. Sen maxi och handla  mat. Sen hem och städa klart och packa ungarnas väska  som skulle åka till farmor och farfar.  Jag börja gör  efterrätten  till kvällen. Förberada kycklingen efter jag hade gjort de hoppa  jag in  i duschen och gjorde mig ording. Sen  så fixa  de  sista med kycklingen  så  då var de bara stoppa  in den ungen sen.  Och börja med  svampstuvningen. till  förrätts mackan.  Älsklinge kom hem gjorde hamburgar och tog en  dusch. jag gjorde klart svamstuvningen  fix välkomst drinkar. Så kom 3av mina arbetskamrater 2   kunne  inte  vilket  vad  synd. Vi åt mat  sen spela  vi  wii hade skit kul. Dem åkte  hem  starx  efter 22. då la  jag mig soffan och titta på tv. Efter 00:00  kom älsklingen  hem  som hade  varit ut på krogen.


Idag  sov vi länge. Sen åt vi frukost och  gjorde oss klara  för att åka upp hämta  barnen som vi längta  efter. Fick  fika där. safftans  pannkak och  kaffe. Sen hem   lilltösa  somna  i bilen. Hon fick forsätta att sova i våran säng. Vi andra pyssla med  fönster färg och gjorde  skyltar   att  sätta på dörren till  barnas  rum. dem blev jättefina.


Sen  väckte vill lill tösa. så vart de lite  jordgubbar  till dem och en varsin frukt.  Jag förberde middan  så  de vara bara  och koka spagetti efter innebandyn.

Sen vart innebandy  för stora tösen  jag och den lilla  titta på. Älsklingen är ju tränare  för dem.

 Sen  vart hem äta  och lägga  barnen  sen vart  de  tvsoffan.  Nu är de sängen  som gäller  ska  jobba  imorron.


Ha de bra

Ovido - Quiz & Flashcards