Alla inlägg under november 2012

Av mammamarre - 1 november 2012 23:00

 Den börja  ju förra lördagn. Då vi var handla lite på marieberg en overoll till stora tösen för hon ville ha det. Hon vill inte ha jacka och byxor iår. Köpte en försenad födelsedags present till lilla tösen. och en present till en klasskompis till stora tösen som  skulle på kalas samma dag. Sen hem med henne  och lämna henne på kalas. Sen iväg och stor handla mat. Sen hem och städa  sen kom C, K, M,P, E,C och R hit vi lagade tacos. Åt det och åt marängswiss.  Båda barnen fick födelsedags presenter  som dem vart jätteglada över. Tack så mycket. sen åket dem stora barnen på bio och vi vuxna. spela spel hade det jätte trevligt.



Söndag jobba jag.


Måndag ledig. då jag och barnen tog det lungt fick besök av en garnne  och hennes barn på em.


Tisdag jobba jag  och barnen var på dagis och fritids.


Onsdag Jobba jag oxå.


Idag har varit ledig tur det för stor tösen är jätteförkyld och har haft lite feber och varit gnällig..


 imorron är både jag och min älskling ledig hoppas på att den stora tösen  är lite piggare imorron..


Nu ska sovas här


gonatt

Av mammamarre - 1 november 2012 22:54

Det är 8år sen jag träffa min älskade man och vi blev ett par.Tänk vad tiden går.  Jag älskar han så himmla  mycket. Han och  vår tjejer är det bästa som har hänt mig.    Han e den    underbarst  man kan få iaf för mig. Finns ingen bättre i mina ögon   Så jag lagade god middag till familjen risotto med fläskytter filé  och kladdkaka. mums. Jag fick en bukett roser  av  han när han kom hem från jobbet  

 

 

Älskar dig min kära man   

Ovido - Quiz & Flashcards