Alla inlägg den 6 mars 2012

Av mammamarre - 6 mars 2012 10:15

Idag e  jag en trött mamma. Som hade en stor trotsig tjej i morse. Vad gör man när dem inte lyssnar på vad man säger till dem? Hon går över vägen utan att vänta på mig.  Jag blir arg på henne för  jag var rädd att  de skulle komma  bilar. Sen går långt före mig och lyssnar inte.  Tur att trots är i perioder och inte hela tiden.  Den lilla kan oxå trots ibland men inte lika mycket.  Men jag anntar att jag får uppleva  massor av trots innan  dem  har vuxit upp. Men ibland blir man frustrerad.  Är de nån som känner igen sig i min situation.  Så inte nog med trots idag utan vakna 4 imorse när gubben klev upp och hade  svårt  att somna om.  Sen ringde klockan halv 7.


Nä undra  om man ska ta göra ett  ryck här hemma och plocka undan och dammsuga.


Annars somnar jag..  Får inte  vara  stilla  för länge idag.. *gäsp*


Sätta i gång lite bra musik.



ha en bra dag

Ovido - Quiz & Flashcards