Alla inlägg den 13 mars 2012

Av mammamarre - 13 mars 2012 20:53

Gud vad ogillar vardga mornar.  Dels för  jag gärna vill sova  längre än till halv 7. Sen At få upp  min 3åring ur sängen. Jag kan få  tjat  allt från 5- 30min innan hon behagar gå ur sängen och klä på sig. För ho e så morron trött fast hon somnar i tid. Det händer  att  hon vaknar av sig själv men inte så ofta. Jag hoppas  det forsätter så när ska upp till skolan men hennes farmor hade samma problem med hennes pappa när han var liten och när han skulle till  skolan. Så detta bådar inte gott för  min del.   Just nu är det jag som lämnar dem på dagis så de jag som får tjata på henne att hon ska kliva upp. Hennes storasyter är det inga problem med.  Men henne är det problem  att få henne sov i sin egen säng på nätterna.  Men  det kanske växer bort  för  hon kommer in  till oss varje natt.. Det inte varje natt jag märker av det förrän på morron när jag vaknar.  den lilla kommer jättesällan in till oss på nätterna.


Vad händer annars  då jobb jobb,  tvätta, plocka undan och se tv typ...



  Ha de så gott alla. Hoppas på att många läser och att jag få kommentarer för det var längesen.


Hej hej

Ovido - Quiz & Flashcards