Alla inlägg den 19 mars 2012

Av mammamarre - 19 mars 2012 10:24

Igår  så körde vi A till en kompis och Vi andra åkte till farmor och farfar.  När  vi satt och fika  hos dem så sa det pang så  hade F 39, 5  i feber.  Stackars liten. Nu har hon  pendla från 37 och 39, 6 graders feber.  Den går ner till 37 när hon har alvedon i kroppen.  När den går ur  så säger  det pang  så går den upp  till 39,6 grader    Få se hur många dagar vi blir hemma  denna vecka. A får oxå vara hemma  jag  dar inte ut F i vagen  för att gå lämna  A på dagis.  A  har ju snor i över en vecka. Men jag hoppas  hon slipper  febern.


 Jag har ju skicka in  intyg på att  A har varit  borta från dagis. Som dagis har skrivt på. Det första kom inte fram till fk och  de andra  jag posta jag  förra veckan på måndag det  har inte  helller kommit  farm vilket jag tycker det är  skumt.   Hur kan 2 st  försvinna.  Vet du var dem sa på fk när jag ringde. Antigen har postlådan blivit plundrad 2 gånger eller så har berbären tappa breven lr så har dem försvunnit i våra  system och då  kan vi inte  spåra dem.  Så nu måste  jag skicka in ett   3e intyg. Men  tänk om de försvinner  med. Litar inte på nåt  nu.  Hur kan 2 intyg försvinna  spårlöst.  1 las på för 3 veckor sen i Åsbro och de andra som las på förra måndagen i Askersund.  Kan nån förklara det  för  mig. jag  blir  så  satans frustrerad.....



 Ha en bra  dag alla

Ovido - Quiz & Flashcards