Alla inlägg den 7 november 2013

Av mammamarre - 7 november 2013 11:33

Varför drömmer man sjuka och knäppa drömmar när  man e gravid.  Jag  drömmer  såna konstiga drömmar ibland...  Ibland  vet jag inte om  det har hänt i verkligheten när jag  vaknat. Men så inser jag ofta att  bara var  en galen dröm.  Vilket är tur.   Får väl stå ut med lite sjuka   drömmar så länge...   Igå var vi på rul  allt såg jättebra ut. Men vi kunde inte se vad  det var för sort. Navelsträngen låg ivägen.  Envis bebis som inte  ville visa vem som bor inne i mammas  mage. Så det blir en överraskning  när den kommer ut den 29/3 -14 .  Nu längtar vi så  mycket efter  vår lilla skatt inne i magen   Storasystrana med.   Men e ju ett tag kvar. Men tiden rusa ju i väg tycker jag iaf.



Ha en  trevlig dag alla 

Ovido - Quiz & Flashcards